تاریخ: ۲۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۴
بازدید: ۲۶۹
کد خبر: ۲۱۸۵۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اعلام نتیجه مزایده معادن با دستور دادستانی متوقف شد

‌می‌متالز - پس از دستور دادستانی مبنی بر توقف فرآیند برگزاری مزایده واگذاری، معاون معدنی وزیر صنعت دستور توقف اعلام نتیجه مزایده معادن را صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، در نامه اسداله کشاورز، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت به روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان و جنوب استان کرمان آمده است:

به پیوست نامه ۱۵ تیرماه معاون قضایی دادستان کل کشور، مقتضی است نظر به برگزاری مزایده عمومی محدوده‌ها و معادن، ضمن توقف مراحل واگذاری در هر مرحله و سطوح از اعلام نتایج پرهیز نمائید.

اعلام نتیجه مزایده معادن با دستور دادستانی متوقف شد


حجت الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس پیشتر با اشاره به دستور توقف واگذاری‌ها از طریق مزایده توسط دادستانی کل کشور، گفته بود: در هفته‌های اخیر گزارشاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد برخی افراد در پایان عمر دولت دوازدهم، به دنبال سوداگری هستند و امکان دارد این مزایده‌ها به اهداف اصلی خود نرسد و از دل این مزایده‌ها مفاسدی ایجاد شود.

وی گفته بود: تدبیری که در قوه قضائیه و دادستانی کل اندیشیده شده در راستای پیشگیری از جرایم و فساد‌های احتمالی در مزایده‌ها است. چرا که دادستان علاوه بر وظیفه برخورد با جرم و مجرم، وظیفه پیشگیری از وقوع جرم را نیز دارد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده