تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۸
بازدید: ۳۷۱
کد خبر: ۲۱۸۵۲۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

یکشنبه، قرعه‌کشی فروش فوق العاده مرحله نوزدهم ایران خودرو/ فروش فوق العاده هایما S۷

‌می‌متالز - طرح فروش فوق العاده مرحله نوزدهم ایران خودرو از پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته شده است. متقاضیان نهایی نیز از طریق برگزاری مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام تعیین خواهند شد.

به گزارش می‌متالز، آمار ثبت نام روز اول فروش فوق العاده مرحله نوزدهم ایران خودرو ویژه تیر ماه اعلام شد که نشان دهنده کاهش چشمگیر افراد ثبت نامی است.

در طرح فروش فوق العاده مرحله نوزدهم - تیر ماه ۱۴۰۰ تعداد کد‌های رهگیری صادر شده: حدود صد و پنج هزار بوده است.

به علت انصراف و ثبت نام مجدد افراد، تعداد افراد ثبت نامی از تعداد کد‌ها همیشه کمتر هستند.


آغاز فروش فوق‌العاده ایران خودرو» مرحله نوزدهم

ایران‌خودرو، نوزدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه تنها یک محصول آن هم برای اولین بار، اجرا می‌کند. ثبت‌نام برای شرکت در این طرح از پنجشنبه آغاز شده است.

این طرح از پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته شده است. متقاضیان نهایی نیز از طریق برگزاری مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام تعیین خواهند شد.

متقاضیان برای اطلاع از جزییات طرح، می‌توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به مراجعه کنند.

گفتنی است مراسم قرعه‌کشی فروش فوق العاده مرحله نوزدهم ایران خودرو روز یکشنبه ۲۷ تیرماه ساعت ۱۰ صبح با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تعیین خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از سایت ایران‌خودرو به نشانی www.ikco.ir پخش خواهد شد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده