تاریخ: ۲۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۳۲۴
کد خبر: ۲۱۸۸۸۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مناطق ارزان غرب تهران کدامند؟

‌می‌متالز - با توجه به اطلاعات و قیمت‌ها موجود در بازار مسکن تهران، برای خرید خانه در مناطق ارزان قیمت غرب تهران چقدر هزینه لازم است؟ لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از محلات غرب تهران به دست آمده است.

به گزارش می‌متالز، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت مسکن در تهران، مناطق ارزان در غرب تهران برای خرید خانه کدامند؟

بر اساس داده‌های موجود در جدول زیر، فلاح به عنوان ارزان‌ترین منطقه در بین مناطق زیر، با متوسط قیمت ۱۶٫۵ میلیون تومان ثبت شده است. دکتر هوشیار با متوسط قیمت ۲۶٫۳ میلیون تومان گران‌ترین منطقه در جدول زیر است.

وردآورد، جی و نواب مناطقی هستند که در کانال ۱۸ میلیون تومان معامله می‌شوند.

متوسط قیمت خرید آپارتمان در هاشمی ۲۱ میلیون تومان، در منطقه جیحون ۲۲ میلیون تومان، در محله استاد معین ۲۳ میلیون تومان و در مناطق سلسلبیل و تهران‌سر با قیمت حدودی ۲۴ میلیون تومان ثبت شده است.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق ارزان در غرب تهران را مشاهده می‌کنید. (دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

مناطق ارزان غرب تهران کدامند؟

قیمت مسکن در اطراف تهران

متوسط قیمت خرید مسکن در پرند در یک هفته گذشته شش میلیون تومان ثبت شده است که در تاریخ ششم تیر متوسط قیمت خرید مسکن در پرند ۵٫۹ میلیون تومان بوده است.

با توجه به قیمت خرید خانه در ورامین، در تاریخ ششم تیر متوسط قیمت ۷٫۹ میلیون تومان و در هفته گذشته ۸٫۹ میلیون تومان ثبت شده است و در مدت تقریبا ۲۰ روز حدود یک میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

شهر قدس و اندیشه مناطقی هستند که متوسط قیمت خرید مسکن در این مناطق در کانال ۱۰ میلیون تومان ثبت شده است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده