تاریخ: ۲۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۴
بازدید: ۲۶۹
کد خبر: ۲۱۸۹۲۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
امام جمعه بروجن:

محرومیت زدایی و اشتغال زایی ادب تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری است

‌می‌متالز - امام جمعه بروجن تلاش برای محرومیت زدایی و اشتغال زایی در منطقه را ادب تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خواند.

به گزارش می‌متالز، در دیدار امام جمعه جدید بروجن با مدیرعامل شرکت ورق خودرو جهارمحال و بختیاری، ایشان از نقش حمایتی این شرکت در جهت محرومیت زدایی و اشتغال زایی پایدار در منطقه قدردانی و افزود: مدیریت فهیم شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ادب در تولید را با ایجاد فضای محرومیت زدایی و زمینه‌ی اشتغال زایی به عمل محقق نموده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی امام جمعه بروجن توجه به این دو معقوله حساس در منطقه را از شجاعت مجموعه ورق خودرو دانست و گفت: این امر یک حرکت جهاد و برنامه محور است که باید دیگر صنایع مهم استان نیز با الگو پذیری از آن، روند محرومیت زدایی از این منطقه را تسریع و زمینه‌ی اشتغال زایی را تا رفع کامل آن را نیز تدوام بخشند.

در ادامه مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک انتصاب امام جمعه جدید بروجن به ایشان، بر استمرار اقدامات حمایتی مجموعه خویش تاکید و اظهار داشت: بدون هیچ چشم داشتی و تنها بر اساس اصول اخلاقی و محوریت انسانیت این اقدامات را آغاز و آمادگی این شرکت را برای هر گونه همکاری بیشتر با نهاد‌های حمایتی استان و شهرستان بروجن در چارچوب قوانین و مقررات اعلام نماییم.

عناوین برگزیده