تاریخ: ۲۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۱۹
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۲۱۹۱۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرکت حاضر در بازار پایه خط تولید سیمان و دو شرکت فرعی راه اندازی کرد

‌می‌متالز - شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از راه اندازی خط تولید محصولات سیمانی و ایجاد دو شرکت فرعی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، شرکت آذریت از ایجاد خط تولید محصولات سیمانی و دو شرکت فرعی خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، عزیز آقایی مدیرعامل "ساذری" اعلام کرذ: در سال ۹۹ به موازات افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، خط تولید محصولات سیمانی از جمله کفپوش، جدول و انواع بلوک‌های سبک خریداری و تجهیزات آن با مبلغ ۸.۵ میلیارد تومان راه اندازی شد و از اول سال جاری مورد بهره برداری گرفت.

همچنین در راستای افزایش فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلف و تامین مواد اولیه با کیفیت و پایدار در ۲۹ دی سال ۹۹، شرکت آذر فراز صوفیان (سهامی خاص) با سرمایه ۱.۷۵ میلیارد تومان جهت تامین مواد اولیه در ۱۱ آذر سال ۹۹ تاسیس شد که درصد مالکیت آذریت در این شرکت ۹۰ درصد است و با خرید معدن ماسه کوهی در منطقه صوفیان تامین کننده مواد اولیه شرکت آذریت خواهد بود.

در ۱۱ آذر سال ۹۹ شرکت وارنا صنعت تک صوفیان (با مسوولیت محدود) با سرمایه اولیه یک میلیون تومان با موضوع فعالیت تهیه و تولید انواع شوینده‌های بهداشتی و صنعتی تاسیس شده و مالکیت شرکت آذریت ۹۹.۹ درصد و در سال مالی ۹۹ هیچگونه فعالیت عملیاتی نداشته است.

ضمناً صورت‌های مالی حسابرسی شده به پیوست جهت استحضار ارسال می‌شود و صورت‌های مالی فوق به سازمان بورس ارسال شده و در روز‌های آتی حسابرسی شده آن نیز در سامانه کدال منتشر خواهد شد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده