تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۳
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۲۱۹۵۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
پس از گلایه‌های مردم از کمبود سیمان؛

سیمان کهگیلویه و بویراحمد جایی نمی‌رود

‌می‌متالز - مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت خروج سیمان از استان تا تامین کامل نیاز هم استانی‌ها خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلاتی که این روز‌ها در حوزه سیمان به وجود آمده است گفت: هفته جاری به دلیل قطعی برق در سیستم تولید و توزیع سیمان وقفه‌ای ایجاد شد که استان ما هم از این قضیه مستثنی نبود.

براتعلی صالحی بیان کرد: میزان تولید سیمان در استان کم شده که مقداری افزایش قیمت در این حوزه را شاهد بودیم و در حال حاضر وضعیت سیمان در استان به صورتی است که کمبودی در استان احساس نمی‌شود.

صالحی ادامه داد: با توجه به مصوبه‌ای که انجام گرفته است خروج سیمان تا زمانی که تامین سیمان مورد نیاز هم استانی‌ها به صورت کامل انجام نشود، ممنوع است.

وی بیان کرد: اگر مازادی بر نیاز درون استان وجود داشت می‌توان آن را به خارج استان ارسال کرد البته توجه به موقیعت و نیازی که در استان احساس می‌شود اولویت با تامین سیمان مورد نیاز هم استانی‌ها است در این خصوص نیز نظارت‌هایی در حال انجام است.

گفتنی است به دلیل برخی مشکلات در توزیع برق در کشور مسوولان اقدام به تعطیلی کارخانه‌های سیمان کرده اند که این امر موجب افزایش قیمت و کمیاب شدن سیمان در استان شده است.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

عناوین برگزیده