تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۲۱۹۵۸۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نگاهی به معامله دو هفته پایانی این شرکت در بورس‌کالا؛

"آلومینیوم المهدی" به اندازه حقوق کارگر، بیشتر فروخت

‌می‌متالز - آلومینیوم المهدی در معاملات نقدی خود طی هفته‌ای که گذشت، با دو عرضه‌ای که مجموعاً همانند هفته گذشته بود، ۲ هزارتن شمش ۹۹.۲۵ و ۹۹.۵ را به بازار عرضه کرد.

به گزارش می‌متالز، عملکرد آلومینیوم المهدی در آخرین هفته تیرماه حاکی از آن بوده عرضه‌ها در یک سطح باقی‌مانده و تنها در بخش ریالی به‌اندازه حقوق یک کارگر، درآمد بیشتری را به دست آورده است.

در مقایسه هفتگی این آلومینیوم‌ساز طی معاملات دو هفته گذشته، آمار‌ها این‌گونه نشان می‌دهند که این شرکت تنها ۶ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان درآمد بیشتری را نسبت به هفته گذشته کسب کرد.

آلومینیوم المهدی در معاملات نقدی خود طی هفته‌ای که گذشت، با دو عرضه‌ای که مجموعاً همانند هفته گذشته بود، ۲ هزارتن شمش ۹۹.۲۵ و ۹۹.۵ را به بازار عرضه کرد.

این آلومینیوم‌ساز از یک هزار و ۴۰۰ تن عرضه‌ای که از شمش ۹۹.۲۵ را رینگ معاملات بورس‌کالا داشت تمام میزان تقاضا‌های خود یعنی ۲۵ تن را به فروش رساند و از سوی دیگر شمش ۹۹.۵ را هم ۶۰۰ تن را به مقصد بورس کالا بارگیری کرد، ولی تقاضا‌های چشم‌گیری برای این شرکت به ثبت نرسید و ۲۵ تن سفارش برای این شرکت ثبت و همین مقدار نیز در معاملات نهایی، عملیاتی شد.

ارزش ریالی معاملات هفته گذشته آلومینیوم المهدی به ۲ میلیارد و ۸۴۷ میلیون تومان با مجموع فروش ۵۰ تنی رسید.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده