تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۳
بازدید: ۴۴۵
کد خبر: ۲۱۹۹۳۸
سرویس خبر : اجتماعی

اعتراض به کاهش اعتبار رتبه‌بندی معلمان/ معلم‌ها به خلف وعده دولت انتقاد دارند

‌می‌متالز - کاهش اعتبار رتبه‌بندی موجب انتقاد معلمان شده؛ معلمان سراسر کشور با راه‌اندازی کمپینی از دولت درخواست دارند به قول اولیه‌ی خود پایبند بماند و اعتبار رتبه‌بندی را کاهش ندهد.

به گزارش می‌متالز، دولت در پی آن است که بودجه رتبه‌بندی را به بیست هزار میلیارد تومان کاهش دهد.

معلمان از تلاش برای کاهش اعتبار رتبه‌بندی انتقاد کردند؛ از قرار نوبخت با نامه‌ای از مجلس خواسته اعتبار رتبه‌بندی یک‌سوم شده و به بیست هزار میلیارد تومان کاهش یابد.

کاهش اعتبار رتبه‌بندی موجب انتقاد معلمان شده؛ معلمان سراسر کشور با راه‌اندازی کمپینی از دولت درخواست دارند به قول اولیه‌ی خود پایبند بماند و اعتبار رتبه‌بندی را کاهش ندهد چراکه با کاهش اعتبار، این لایحه کارکرد خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند در بهبود معیشت معلمان موثر باشد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس نیز گفته است: دولت یک اقدامی انجام داده است که باعث تعجب مجلس شد، زیرا در طی نامه‌ای به مجلس عدد ۶۱ هزار میلیارد تومان را انکار کرده است که این در حالی است در لایحه ابتدایی، خود دولت این عدد را پیشنهاد داده بود.


۶۱ هزار میلیارد تومان به ۲۰ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا می‌کند

به گفته منادی؛ آقای نوبخت به مجلس اعلام کرده که این عدد قابل تحقق نیست از این رو باید عدد ۶۱ هزار میلیارد تومان به عدد ۲۰ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کند.

در چنین شرایطی، معلمان در انتطار تحقق وعده‌ها در آخرین روز‌های دولت دوازدهم هستند و می‌گویند: امیدواریم معیشت ما فراموش نشود.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

عناوین برگزیده