تاریخ: ۲۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۴۵۲
کد خبر: ۲۲۰۰۲۱
سرویس خبر : صنایع کوچک

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از چند طرح صنعتی در استان قزوین

‌می‌متالز - رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به همراه جمعی از مسوولان روز دوشنبه از چند طرح صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین بازدید به عمل آورد.

به گزارش می‌متالز، حسین مهری در ابتدای سفر یک روزه خود از شرکت‌های هونام سفال و آذر شال در شهر شال از توابع شهرستان بویین زهرا بازدید کرد.

برای این دو واحد تولیدی ۱۹ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ۴۰ میلیارد تسهیلات ریالی از سوی بانک صنعت و معدن تخصیص یافته که در صورت تکمیل و بهره برداری برای ۴۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کنند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این بازدید گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تمام تلاش خود را برای ایفای رسالت خود که همان حمایت از تولید است به کارگرفته ایم و با پرداخت تسهیلات برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی در مناطق روستایی، محروم و کم برخوردار تلاش می‌کنیم.


مهری در ادامه در شهرک صنعتی حیدریه تاکستان حضور یافت و از یک شرکت در زمینه تولید سیلندر و سرسیلندر بازدید کرد.


به این واحد تولیدی ۳۳۸ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافته است که برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کند.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این بازدید بیان کرد: حمایت از واحد‌های دانش بنیان و صادرات گرا از اولویت‌های این بانک است و تاکنون عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته ایم.
مهری در ادامه از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت بازدید کرد و در جریان آخرین مشکلات و مسایل پیش روی آن قرار گرفت و برای حل مشکلات آن‌ها قول مساعد داد.


وی همچنین در ادامه در شهرک صنعتی کاسپین قزوین حضور یافت و از یک شرکت تولید قطعات سوخت خودرو با ۲۰۰ نفر اشتغالزایی بازدید به عمل آورد.


این شرکت ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از بانک صنعت و معدن استان تسهیلات دریافت کرده که نقش موثری در رونق اقتصادی این واحد تولیدی و اشتغالزایی آن داشته است.
گفتنی است که استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)

 

عناوین برگزیده