تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۲۷
بازدید: ۲۹۱
کد خبر: ۲۲۱۱۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بورس امروز ۱۱مرداد چگونه آغاز به کار کرد؟ / کدام نماد‌ها امروز با تقاضا رو به رو شدند؟

‌می‌متالز - امروز ۱۱مرداد، شاخص کل بورس با ۸۴ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۳ درصد رشد را ثبت کرد. کدام گروه‌ها امروز با تقاضا همراه شدند؟

به گزارش می‌متالز، امروز ۱۱مرداد، شاخص کل بورس با ۸۴ واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۳ درصد رشد را ثبت کرد. امروز سومین روز در هفته جاری است که شاخص با تحرکات مثبت کار خود را آغاز کرده است.

بورس امروز ۱۱مرداد چگونه آغاز به کار کرد؟ / کدام نماد‌ها امروز با تقاضا رو به رو شدند؟

شاخص کل هم‌وزن، اما امروز در نیم ساعت ابتدایی معاملات با ۵۴۸ واحد مثبت کار خود را شروع کرد و در محدوده ۴۰۲ هزار واحد قرار گرفته است. ارزش معاملات تا این لحظه از بازار ۸۰۱ میلیارد تومان رسیده است.

در دقایق ابتدایی بازار امروز، میدکو، خودرو، و خساپا با تاثیر مثبت بر شاخص کل شروع به کار کردند و نوری، فملی و شپدیش با تاثیر منفی در بازار آغاز به کار کردند.

بیشترین تراکنش در بازار امروز برای سپید، خودرو و خساپا ثبت شده است. بیشترین حجم معامله را هم نماد‌های گروه خودرویی دارند و خساپا، خودرو و خگستر از بیشترین حجم معاملات برخوردار هستند. برترین گروه‌های صنعتی امروز خودرو، شیمیایی و کانه‌های فلزی هستند.

نماد‌های گروه نفتی امروز را با فشار فروش آغاز کرده‌اند. در این میان ونفت، شبریز و شتران متعادل و مثبت هستند. شپنا، شبهرن، شبریز و شرانل هم با رنج منفی، اما متعادل هستند.

امروز گروه خودرویی با افزایش تقاضا در بازار آغاز به کار کردند خساپا امروز به صف خرید نشست و خگستر، خفنر و خپارس با تقاضای خوبی در بازار رو به رو شده‌اند. پرعرضه‌ترین نماد این گروه امروز خنصیر است.

امروز نماد‌های گروه فلزات اساسی با گراشات منفی همراه شده‌اند. فملی، ذوب، فخوز، فروی، کیمیا با افت قیمت رو به رو شده‌اند. اما فپنتا و فخاس از نماد‌های مثبت این گروه هستند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده