تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۶۰۹
کد خبر: ۲۲۱۱۷۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

انعقاد تفاهم نامه بین شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه دامغان

‌می‌متالز - قرارداد پژوهشی تحقیق درباره ذخایر منگنز کشور بین شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه دامغان منعقد شد.

به گزارش می‌متالز، رییس دانشگاه دامغان گفت: عنوان این تفاهم‌نامه "شناسایی و تحقیق در مورد ذخایر منگنز کشور و بررسی فنی اقتصادی امکان فرآوری و تولید فرو منگنز قابل مصرف در شرکت فولاد مبارکه" است.

عبدالعلی بصیری افزود: دانشگاه‌های بزرگ کشور مانند دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه تهران خواهان انعقاد این قرارداد پژوهشی بودند که در میان این دانشگاه‌های بنام، دانشگاه دامغان توانست مسئولیت اجرای آن را برعهده بگیرد.

بصیری ارزش مالی این تفاهم‌نامه پژوهشی را پنج میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه دامغان ۲۵ طرح پژوهشی برون دانشگاهی ارتباط با صنعت به ارزش ۲۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در دست اجرا دارد.

رئیس دانشگاه دامغان گفت: مجری اجرای طرح تفاهم‌نامه با شرکت فولاد مبارکه، نادر تقی پور از دانشکده علوم زمین شناسی دانشگاه دامغان است که پارسال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وی را به عنوان عضو هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت انتخاب کرده است.

دانشگاه دامغان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد که در ۷۳ رشته و گرایش در هشت دانشکده تحصیل می‌کنند و ۱۶۲ عضو هیات علمی در این مجموعه فعالیت دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده