تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۹
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۲۲۱۲۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۴۷ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: تاکنون سرمایه گذاری صنعتی صورت گرفته برای واحد‌های صنعتی راه اندازی شده در استان بالغ بر ۱۴۷ هزار و ۵۰۹ میلیارد ریال می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، ناصر فغفوری با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اکنون در سطح استان زنجان یک هزار و ۱۴۳ واحد صنعتی در حال فعالیت می‌باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: هم اکنون در استان ۴۴ هزار و ۱۴۸ نفر در واحد‌های صنعتی مشغول به کار هستند.
این مقام مسوول عنوان کرد: ۶۸۹ واحد صنعتی در شهرستان زنجان، ۲۱۶ واحد در شهرستان ابهر و ۷۹ واحد در خدابنده مستقر هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: ۵۵ واحد صنعتی در شهرستان خرمدره، ۳۱ واحد در ایجرود، ۲۸ واحد در ماهنشان، ۲۲ واحد در طارم و ۲۱ واحد صنعتی در سلطانیه مستقر می‌باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ابهر بیشترین سهم از سرمایه گذاری صنعتی استان را به خود اختصاص داده است افزود: ۶۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت شهرستان ابهر و ۵۱ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در شهرستان زنجان صورت گرفته است.

این مقام مسوول در خصوص سهم اشتغالزایی صنعتی در شهرستان‌ها گفت: ۲۱ هزار و ۹۴۹ نفر در زنجان، ۱۲ هزار و ۴۰۳ نفر در ابهر و ۳ هزار و ۳۷۲ نفر در شهرستان خرمدره در واحد‌های صنعتی در حال فعالیت می‌باشند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده