تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۳۵
بازدید: ۲۶۹
کد خبر: ۲۲۱۶۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کدام نماد‌ها امروز ۱۶مرداد مثبت شروع به کار کردند؟ / رشد تقاضا در نماد‌های بانکی

‌می‌متالز - امروز روند بازار سرمایه با تحرکات مثبت شاخص کل آغاز شد. نماگر بورس امروز در نیم ساعت ابتدایی شروع به کار بازار با ۱۱ هزار واحد مثبت و ۰٫۸۳ درصد رشد همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۴۱۷ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، امروز روند بازار سرمایه با تحرکات مثبت شاخص کل آغاز شد. نماگر بورس امروز در نیم ساعت ابتدایی شروع به کار بازار با ۱۱ هزار واحد مثبت و ۰٫۸۳ درصد رشد همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۴۱۷ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات در نیمه اول معاملات به هزار میلیارد تومان رسید.

کدام نماد‌ها امروز ۱۶مرداد مثبت شروع به کار کردند؟ / رشد تقاضا در نماد‌های بانکی

شاخص هم‌وزن هم امروز با تحرکات مثبت در محدوده ۴۰۵ هزار واحد قرار گرفت و دو هزار واحد مثبت را ثبت کرد. نماد‌های فارس، فملی و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را در بازار امروز گذاشتند. همچنین میدکو امروز با ۱۵۶۷ واحد افت تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشت.

بیشترین تراکنش هم امروز برای نماد‌های سپید، شستا و برکت ثبت شده است. در آغاز بازار امروز شاهد افزایش تقاضا در نماد‌های گروه بانکی هستیم. همچنین گروه نفتی هم امروز را با افزایش تقاضا همراه شده و معاملات متعادلی را دارد.

امروز وبملت در آغاز بازار با تشکیل صف خرید سنگین روند مثبتی را شروع کرد. در گروه بانکی امروز جز وپست بقیه نماد‌های این گروه مثبت و متعادل هستند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده