تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۹
بازدید: ۴۸۸
کد خبر: ۲۲۱۹۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۷

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های معدنی دماوند، لنت ترمز ایران و بورس کالای ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنعتی دوده فام، کشت و دام قیام اصفهان و توزیع دارو پخش در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۱۷ هزار و ۸۶۲ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷ میلیارد و ۴۵۸ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۵۲۲ میلیارد تومان در بیش از ۷۵۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های معدنی دماوند، لنت ترمز ایران و بورس کالای ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داروسازی فارابی، سازه پویش و صنایع شیمیایی سینا افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ورقه به‌ارزش ۴ هزار و ۹۳۷ میلیارد تومان در ۳۹۵ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۷ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۰۸ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی دوده فام، کشت و دام قیام اصفهان و توزیع دارو پخش بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ویتانا، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک و بیمه سامان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده