تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۰۹
بازدید: ۶۴۲
کد خبر: ۲۲۲۱۵۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سبد گروه فولاد مبارکه، جایگاه ویژه‌ای دارد

‌می‌متالز -  مدیر عامل گروه فولاد مبارکه جایگاه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را در سبد این گروه بسیار ویژه و قابل توجه خواند.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا عظیمیان با بیان اینکه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برترین شرکت تولید کننده ورق گالوانیزه کشور است، افزود: امروز شاهد آنیم به همت جوانانی از استانی کم برخوردار، تولیداتی عرضه می‌شود که نه تنها در سطح بازار‌های داخلی بلکه در بازار‌های جهانی علاقمندان خاصی دارد.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه طرح‌های توسعه‌ای برای هر شرکت را خون جاری آن مجموعه دانست و تصریح کرد: به زودی و با اجرای طرح‌های توسعه‌ی مدنظر در این شرکت، ۱۰۰ درصد نیاز خودرو سازان داخلی به ورق گالوانیزه با کیفیت سطح رویه در صنایع خودروسازی کشور تامین خواهد شد.

سپس مهندس عظیمیان از زحمات بی شائبه مدیریت و پرسنل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری قدردانی نمود و افزود: خلق رکورد افزایش ۶۱ درصدی تولید در چهار ماهه‌ی نخست امسال در این شرکت نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیش از دیگر دستاورد‌های این مجموعه ارزشمند ست چرا که با توان واقعی مجموعه محقق گردیده است.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم به میهمانان گزارش مبسوطی در خصوص شرایط حاکم بر شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ارائه و اظهار داشت: به رقم تمامی تحریم‌های ظالمانه و بر اساس دستاورد‌های حاصل شده از زمستان سال گذشته تاکنون، آینده‌ای درخشان را برای مجموعه می‌توان متصور شد.

وحید میرزایی گفت: در تلاشیم با همت پرسنل تا پایان سال ضمن رسیدن به ظرفیت اسمی شرکت، نگاهی ویژه‌ای نیز به تکمیل زنجیره تولید فولاد در مجتمع فولاد استان داشته باشیم تا از هر نیازی مبرا گشته و شاهد رشد روز افزون این دو مجموعه‌ی فولادی منطقه باشیم.

عناوین برگزیده