تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۹
بازدید: ۷۳۷
کد خبر: ۲۲۲۲۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

تقدیر از مهندس معروفخانی به عنوان مدیر ارزش آفرین در تحول‌ و‌ توسعه کسب و‌ کار ایران

‌می‌متالز - اجلاس سراسری تجلیل از مدیران ارزش آفرین در تحول و توسعه کسب و کار ایران در محل سالن همایش‌های رایزن باحضور دکتر تابش معاون وزیر صمت و مدیرعامل حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، دکتر عمرانی معاون قضایی دادستان کشور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار و از مهندس معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان بعنوان مدیر ارزش آفرین در تحول‌و‌توسعه کسب و‌کار ایران تقدیر شد.

به گزارش می‌متالز، مهندس معروفخانی در حاشیه این مراسم گفت: در فولاد هرمزگان به مقوله ارزش آفرینی در تمام‌حوزه‌ها توجه ویژه می‌شود. وی با اشاره به اهمیت ارزش آفرینی در حوزه کسب و‌کار گفت: در حوزه منابع انسانی تلاش شده است با تکریم و توجه به نیاز‌های مختلف کارکنان اعم از نیاز‌های علمی و‌آموزشی و توسعه فردی در جهت افزایش بهره‌وری و ایجاد ارزش پرداخته شود.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به موضوع کیفیت و‌نقش آن در تحول در کسب‌وکار خاطرنشان کرد: ما در فولاد هرمزگان با کیفیت‌ترین محصول را تولید می‌کنیم و تختال تولید شده در فولاد هرمزگان در کشور و‌حتی خاورمیانه بی نظیر است.
مهندس معروفخانی توجه به تفکر سیستمی را از ارکان مهم ارزش آفرینی برشمرد و تاکید کرد: باید تلاش کنیم تفکر سیستمی در شرکت پیاده سازی و تقویت شود.

عناوین برگزیده