تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۳۵۶
کد خبر: ۲۲۲۵۸۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

از مدیرعامل سیمان کرمان بپاس ارزش آفرینی در تحول وتوسعه کسب و کار تقدیر شد

‌می‌متالز - در اجلاسیه سراسری مدیران ارزش آفرین در تحول وتوسعه کسب وکار که با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت، اتاق بازرگانی ایران و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد از مدیرعامل سیمان کرمان بپاس ارزش آفرینی در تحول وتوسعه کسب وکار تقدیر شد.

به گزارش می‌متالز، روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ درمحل مرکز همایش‌های بین المللی رایزن تهران و باحضور دکتر تابش معاون وزیر صمت و مدیرعامل حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، دکتر عمرانی معاون قضایی دادستان کشور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد از مدیران وتلاشگران عرصه کارآفرینی وتوسعه کسب وکار تجلیل بعمل آمد.

هدف از برگزاری این رویداد، اشاعه فرهنگ کارآفرینی و تولید؛ و رویکرد این همایش تجلیل از مدیران برتر واحد‌های تولیدی، صنعتی و اقتصادی بوده و محور‌های کارآفرینی، خلاقیت، استفاده از تکنولوژی برتر و بومی سازی، قابلیت تجاری سازی و خلق ثروت از جمله ملاک‌های ارزیابی مدیران در این اجلاس بشمار رفته است.

مهندس فریدون رحمانی مدیرعامل گروه صنایع سیمان کرمان درخصوص کسب این افتخار عنوان داشت: از جمله اهداف و رویکرد‌های سیمان کرمان بعنوان یک بنگاه اقتصادی توانمند، اهمیت دادن به مدیریت استراتژیک در کسب کار تخصصی صنعت سیمان وبتن وتوجه به نقش مهارت، خلاقیت و نوآوری، همچنین توسعه اقدامات ابتکاری مدیران در حوزه‌ی تولید، تنوع بخشی به محصولات مطابق با نیاز بازار و متقاضیان ضمن ایجاد ارزش افزوده و گسترش فعالیت‌های کیفیت محور است که حاصل آن منجر به تداوم نقش اثر بخش سیمان کرمان در توسعه فضای کسب وکار استان، منطقه و کشور شده است.

مدیرعامل سیمان کرمان با اشاره به پروژه‌ی راه اندازی مرکز تحقیقات شرکت سیمان کرمان اظهار داشت: این اقدام سبب حرکت علمی و عملی مجموعه بسوی تولید سیمان‌های نوین و از جمله سیمان حفاری فراساحل، سیمان و بتن سیلیکومنگنز، سیمان LC۳ و نیز اقدامات زیربنایی همچون پتروگرافی بتن و …. بوده است که مصداق بارز عملیاتی شدن طرح‌ها و برنامه ریزی‌های اثر بخش در ارزش آفرینی حوزه توسعه فضای کسب وکار است.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده