تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۱۲
بازدید: ۳۳۵
کد خبر: ۲۲۲۶۲۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

شرایط ثبت‌نام خودرو ام وی ام ۳۱۵ اعلام شد

‌می‌متالز - شرکت مدیران خودرو از تاریخ ۱۱مردادماه، مرحله جدید فروش نقدی و اقساطی ام وی ام ۳۱۵ را آغاز کرده است. ثبت نام مدیران خودرو فاقد محدودیت زمانی بوده و تا تکمیل ظرفیت فروش خودرو‌ها ادامه دارد.

به گزارش می‌متالز، شرکت مدیران خودرو برای هاچ‌بک محبوب خود یعنی ام وی ام ۳۱۵ در بازار کشور شرایط ویژه فروش در نظر گرفته که با پرداخت ۳۰ درصد قیمت خودرو، اقساط ۵ ساله و بهره مناسب ۱۵ درصد قابل خریداری است.

ام وی ام ۳۱۵ به عنوان هاچ‌بک مدیران خودرو شناخته می‌شود که نزدیک به یک دهه از معرفی نسل نخست آن در بازار ایران می‌گذرد و توانست به فروش بسیار موفقی دست یابد.

از ویژگی‌های مثبت این هاچ‌بک می‌توان اندازه ابعاد داخلی بزرگ‌تر نسبت به رقبا، امکانات مناسب رفاهی و ایمنی، اشاره نمود و همین امر باعث حضور موفق ام وی ام ۳۱۵ در طول نزدیک به ۱ دهه حضور در بازار ایران شده است.

فیس‌لیفت جدید ام وی ام ۳۱۵ سال گذشته با تغییرات ظاهری، داشبورد کاملاً جدید، گیربکس اتومات، سانروف برقی، فرمان برقی و سیستم پایداری الکترونیکی بهره می‌برد که در مجموع یک هاچ‌بک زیبا و مجهز است.

فروش مدل‌های ۹۹ و ۴۰۰ ام وی ام

شرکت مدیران خودرو از تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه، فروش انواع محصولات ام‌وی‌ام را شروع کرده است. ثبت نام ام‌وی‌ام فاقد محدودیت زمانی بوده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودرو‌ها ادامه خواهد داشت. در فروش جدید مدیران خودرو، مشتریان این شرکت، امکان خریداری انواع محصولات MVM را با مدل ۱۳۹۹ و مدل ۱۴۰۰ دارند.

طبق بخشنامه فروش مدیران خودرو، بازپرداخت تسهیلات نیز از یکسال تا پنج سال (به انتخاب مشتری) متغیر خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده