تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۲۲۲۸۴۹
سرویس خبر : اجتماعی
برای اولین بار در کشور کمیته هواداری بانوان تشکیل شد

دیدار کمیته بانوان امورهواداری سپاهان با محمدرضا ساکت

‌می‌متالز - مسوولین کمیته بانوان امورهواداری باشگاه فولادمبارکه سپاهان با مدیرعامل این باشگاه دیدار کردند.

به گزارش می‌متالز، مسوولین کمیته بانوان هواداری باشگاه فولادمبارکه سپاهان در دیدار با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه از رهنمود‌های وی استفاده کردند.

در این دیدار که شهاب شکل آبادی مدیر فرهنگی، محمدحسن جهانگیری مسوول مرکز امورهوادان، علی قاسمی مشاور فرهنگی اجتماعی باشگاه فولادمبارکه سپاهان حضورداشتند، درابتدا شهاب شکل ابادی از برخی اقدامات انجام شده برای بانوان هوادار سخن گفت و در ادامه محمدحسن جهانگیری از انتخاب بانوانی فرهیخته برای کمیته بانوان هوادار خبر داد و به معرفی اعضای کمیته پرداخت.

محمدرضاساکت مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان نیز از اینکه سپاهان به عنوان اولین باشگاه توانسته است برای بانوان هوادار خود برنامه ریزی‌های لازم را داشته است به تک تک اعضای این کمیته خیرمقدم گفت و از ایشان خواست در برنامه‌های امور هواداران جهت بانوان سپاهانی همکاری مصمم و جدی داشته باشند و دربرنامه‌های فرهنگی و به ویژه در تشویق تیم‌های بانوان باشگاه در پساکرونا حضورفعال داشته باشند، درادامه ازاعضای کمیته بانوان هواداری تجلیل کرد.

لازم به ذکراست با توجه به تهیه و تنظیم نظام جامع هواداری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای اولین بار در بین باشگاه‌های کشور جهت سازماندهی بانوان هوادار باشگاه کمیته بانوان تشکیل شد.

دیدار کمیته بانوان امورهواداری سپاهان با محمدرضا ساکت

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده