تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۶
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۲۲۲۹۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس مطرح کرد:

رسیدگی به مشکلات ۱۵۲ واحد تولیدی و صنعتی استان فارس در سال جاری

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس از رسیدگی به مشکلات ۱۵۲ واحد تولیدی و صنعتی استان فارس در سال جاری خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حمید رضا ایزدی با اشاره به برگزاری ۵۶ جلسه کمیته‌های تخصصی و اصلی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی گفت:از ابتدای سال تاکنون به مشکلات ۱۵۲ واحد تولیدی در بخش‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی در قالب ۲۱۳ مصوبه رسیدگی شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس با بیان این که اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در برابر قانون لازم الاجرا می‌باشد، اضافه کرد:خوشبختانه ۵۷ درصد از مصوبات اجرایی شده و مابقی درحال پیگیری و دردست اجراست.

وی به دیگر جزئیات مصوبات کارگروه مذکور پرداخت و یادآور شد: ۴۷ درصد از موضوعات مطروحه مربوط به امور بانکی و تعیین تکلیف بدهی واحد‌های صنعتی بوده است و مابقی مربوط به سایر دستگا‌ها می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تصریح نمود: از جمله اولویت‌های سازمان در بخش صنعت و معدن صیانت از واحد‌های فعال، حفظ وضعیت موجود، تکمیل واحد‌های تولیدی نیمه‌تمام و احیای واحد‌های تولیدی غیرفعال می‌باشد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده