تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۷۵۵
کد خبر: ۲۲۳۰۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اطلاعیه دیرهنگام درباره وام ودیعه مسکن/ مستأجران در زمان ثبت‌نام، بانک عامل را انتخاب کنند

‌می‌متالز - معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای دیرهنگام از مستأجران خواست در زمان ثبت‌نام وام ودیعه بانک عامل را انتخاب کنند.

به گزارش می‌متالز، اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به‌شرح زیر است؛

«در راستای تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن تمامی متقاضیان دریافت این تسهیلات با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به‌نشانی tem.mrud.ir به‌هنگام ثبت‌نام نسبت به انتخاب بانک عامل پرداخت‌کننده تسهیلات نیز اقدام کنند.

متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت‌نام جهت دریافت تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن اقدام کرده‌اند نیز باید به مراجعه به سامانه مذکور بانک عامل پرداخت‌کننده تسهیلات را انتخاب کنند.»

از اواسط تیرماه امسال به‌دلیل آنچه اخلال سایبری اعلام شد سامانه‌های وزارت راه و شهرسازی از جمله سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از دسترس خارج شد، به‌عبارت دیگر پروسه ثبت‌نام متقاضیان این وام حدود یک ماه انجام نشد، مسئله‌ای که زمان پرداخت وام ودیعه را به تأخیر خواهد انداخت.

پس از بِروزرسانی مورد نظر معاونت مسکن و ساختمان، شماری از مستأجران در تماس با خبرگزاری از پاک شدن سابقه ثبت‌نام خود در سامانه tem.mrud.ir خبر داده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظرات بینندگان
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
ثبت نام کردم تو سایت به بانک که مراجعه میکنی میگن برامون ابلاغیه نیومده من فردیس کرج ثبت نام کردم تو سایت ودیعه شرایطشو دارم به بانک مراجعه کردم میگن ابلاغیه نیومده برامون کسی میدونه راهنماییم کنه چیکار کنم
عناوین برگزیده