تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۱۹
بازدید: ۴۵۰
کد خبر: ۲۲۳۱۰۷
سازمان بنادر:

بر ساخت سایت سوخت‌رسانی سلخ قشم نظارت داریم

‌می‌متالز - مقام مسوول سازمان بنادر و دریانوردی از اجرای حدود ۱۲۰۰۰ کیلومتر هیدروگرافی خبر داد و گفت: بر ساخت سایت سوخت‌رسانی سلخ قشم نظارت می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، علیرضا محمدی کرجی‌ران درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه مهندسی سواحل و بنادر استان هرمزگان از ابتدای سال جاری تا نیمه مردادماه، اظهار کرد: اهم این اقدامات نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره‌برداری، پیگیری پرونده‌ها مربوط به ساخت و ساز‌ها و همچنین تداوم عملیات‌های هیدرو گرافی در سرزمین اصلی و جزایر استان بوده است.

وی افزود: در بخش نظارتی بررسی و نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره‌برداری از بزرگترین ترمینال نفت خام کوه مبارک (شهرستان جاسک) و نیز نظارت بر احداث کانال‌های آبگیر مزارع پرورش میگو در جزیره قشم بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره‌برداری تاسیسات دریایی شرکت سوخت‌رسانی سلخ قشم را از دیگر اقدام مهم در حوزه نظارتی عنوان کرد و افزود: یکی ازموارد بسیار حاضر اهمیت و مورد توجه پیگیری ۸۱ پرونده و چک لیست برای صدور مجوز بهره‌برداری است که این امر نیز با تدوین یک برنامه نظام‌مند و مشارکت دستگاه‌های ذیربط در دست انجام است.

محمدی کرجی‌ران به انجام حدود ۱۲۰۰۰ کیلومتر هیدروگرافی اشاره و تصریح کرد: این مقدار هیدروگرافی انجام شده ۱۶ بندر در سرزمین اصلی و جزایر استان را در بر گرفته که با سیستم‌های تک پرتوی و چند پرتوی به اجرا درآمد.

وی یادآور شد: تدوین راهبری جهت اتمام مطالعات فاز ۲ طرح جامع مجتمع بندری شهید رجایی و اخذ مصوبه از هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی و ابلاغ به تمام ذی نفعان در حوزه دریایی و بندری هرمزگان دیگر اقدامی است که در اداره مهندسی سواحل و بنادر استان به انجام رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده