تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۲۲۳۱۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسن‌پور بیگلری:

وزیر پیشنهادی اقتصاد فردی علمی و پاکدست است

‌می‌متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: سید احسان خاندوزی که به عنوان وزیر اموراقتصادی و دارایی در دولت سیزدهم، برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شده، فردی آشنا و مسلط به علم اقتصاد و مورد تایید محافل پژوهشی و دانشگاهی و در عین حال پاکدست است.

به گزارش می‌متالز، شهباز حسن پوربیگلری رئیس فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس گفت: بابت انتخاب دکتر خاندوزی به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد از دکتر سیدابراهیم رییسی سپاسگزاری می‌کنم، زیرا این انتخاب بجا و شایسته بود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، اقتصاد را مساله اساسی روز کشور قلمداد کرده‌اند گفت: برای پرداختن به موضوع اقتصاد، نیازمند اصلاح ساختار‌ها در حوزه‌هایی نظیر مالیات و گمرک هستیم. به گفته او، مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با واردات بی رویه از محور‌های کار وزارت اقتصاد است، که معتقدم دکتر خاندوزی با توجه به برنامه‌های ارائه شده از عزم و توان کافی برای رفع این معضلات برخوردار است.

وی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب برای بهره‌گیری از نسل جوان و استفاده از ظرفیت‌های آنان تاکید کرد: دکتر خاندوزی در عین تسلط به مبانی علم اقتصاد فردی جوان و باروحیه انقلابی و دارای انگیزه کافی برای ایجاد تحول است. توجه داشته باشیم تحقق خواسته رهبری مبنی بر حفظ و تقویت ارزش پول ملی تنها در صورتی امکان‌پذیر است که بتوانیم بنیه اقتصادی کشور را تقویت کنیم، به اعتقاد من برنامه‌های دکتر خاندوزی ریل‌گذاری مناسبی در مسیر اصلاح ساختار اقتصاد است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده