تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۴۰۸
کد خبر: ۲۲۳۵۴۹

عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد از سال آینده شروع می‌شود

‌می‌متالز - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد از سال آینده شروع می‌شود.

به گزارش می‌متالز، طی مذاکره با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد از سال آینده شروع می‌شود که به همین منظور تمهیدات لازم برای اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه به عمل آمده است.

وی بیان کرد: مطالعات فاز نخست امتداد طرح راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد اجرا شده و پیش‌بینی اجرای آن از سال آینده شروع شده و اتصال آن به شبکه ریلی جمهوری آذربایجان در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم اجرای این طرح مهم اقتصادی و استراتژیک را در اسرع وقت به اتمام برسانیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری نمایندگان و مسوولان استان اجرای طرح راه‌آهن اردبیل به مغان در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور با احداث آن تا گمرک مرزی در شهرستان بیله‌سوار و پارس‌آباد مغان در واقع کل استان به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود.

بدری تصریح کرد: ردیف ملی پروژه راه‌آهن اردبیل - مغان در بودجه امسال اخذ شده و در این زمینه با اتصال راه‌آهن اردبیل به مرز ایران و جمهوری آذربایجان شاهد تکمیل کریدور ریلی شمال - جنوب کشور در استان اردبیل خواهیم بود که این مساله به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

وی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت جدید امیدواریم تا مطالبات اساسی مردم از دولت تحقق یابد تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح‌ها اقدامات لازم با اراده و جهش لازم مبنای کار قرار گیرد و بتوانیم طرح‌های اجرایی را در اسرع وقت به اتمام برسانیم که این موضوع حائز اهمیت و اساسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده