تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۵۷
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۲۳۵۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

قیمت محصولات فولادی امروز ۳۰ مرداد ماه+ جدول

‌می‌متالز - قیمت محصولات فولادی شامل انواع ورق‌های رنگی، گالوانیزه، سیاه، آجدار، روغنی، همچنین محصولات نوردی مانند میلگرد آجدار و تیرآهن، برای امروز ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ مشخص شد.

به گزارش می‌متالز، محدوده قیمت محصولات فولادی تولید شده توسط شرکت‌های فولادی بزرگ کشور در تاریخ ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ و در بازار به شرح ذیل است:

قیمت محصولات فولادی امروز ۳۰ مرداد ماه+ جدول

قیمت محصولات فولادی به ویژه تیرآهن و میلگرد با اندکی تغییرات قیمتی همراه شده اند. از سوی دیگر تاثیرات ناشی از هزینه تمام شده تولید هم بر روی قیمت محصولات فولادی اثرگذار بوده است. در این میان صنعتگران و فولادسازان معتقدند که یکی از اقداماتی که دولت جدید باید در دستور کار خود برای صنعت فولاد و واحد‌های فولادسازی قرار دهد، ایجاد اطمینان خاطر از نیاز‌های اولیه و مهم برای تولید محصول است.

تامین مواد اولیه همچون سنگ آهن و از سوی دیگر تامین انرژی مورد نیاز برای تولید از جمله چالش‌های اصلی برای فولادسازان بوده و گفته می‌شود در صورتی که تدبیری برای آن اندیشیده نشود، ضمن دورماندن تولیدکنندگان از برنامه تولید، منجر به از بین رفتن سرمایه گذاری‌های انجام شده در صنعت فولاد و صنایع وابسته به آن خواهد شد. چراکه کم شدن میزان تولید در بلند مدت میتواند منجر به خاموشی چراغ تولید در این بخش گردد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده