تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۷
بازدید: ۳۸۴
کد خبر: ۲۲۳۶۱۳
طاهری تشریح کرد:

اولویت‌های وزیر آینده ارتباطات؛ از اجرای دولت الکترونیک تا عملی کردن شبکه ملی اطلاعات

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اجرای دولت الکترونیک، عملی کردن شبکه ملی اطلاعات، تولید گوشی‌های هوشمند و توجه ویژه به صنعت هوافضا را از اولویت‌های وزیر آینده ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست.

به گزارش می‌متالز، مصطفی طاهری درباره اولویت‌های وزیر آینده ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: اجرای شبکه ملی اطلاعات یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها است و از آنجا که بخشی از اجرای این شبکه مربوط به حوزه سخت افزار است باید از تولید داخل گوشی‌های هوشمند، مودم‌ها، آنتن‌ها و... حمایت کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت ارتباطات باید حمایت شود، افزود: توجه ویژه به صنعت هوافضا یکی دیگر از ضرورت‌ها است، زیرا این صنعت طی ۸ سال گذشته تا حدودی تعطیل بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دولت الکترونیک را نیز یکی دیگر از اقداماتی دانست که وزیر آینده ارتباطات و فناوری اطلاعات باید آن را اجرایی کند، اضافه کرد: زارع‌پور وعده اجرای دولت الکترونیک و کمک به اجرای طرح «یکپارچه سازی داده‌ها و اطلاعات ملی» که در کمیسیون صنایع و معادن تدوین و تصویب شده را داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات قول داد که فرمانده اجرای طرح «یکپارچه سازی داده‌ها و اطلاعات ملی» شود و به سایر دستگاه‌ها برای اجرای دولت الکترونیک و طرح مذکور کمک کند تا به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده