تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۲۲۵۲۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازگشت ۱۶ واحد صنعتی به چرخه تولید از ابتدای امسال در هرمزگان

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: ۱۶ واحد صنعتی غیر فعال در هرمزگان از ابتدای امسال به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش می‌متالز، خلیل قاسمی ضمن اعلام این مطلب گفت: با فعال شدن دوباره این واحد‌ها و بازگشت آن‌ها به مدار تولید برای ۱۵۸ نفر اشتغالزایی شده است.
رئیس سازمان صمت هرمزگان افزود: برای احیای این واحد‌های تولیدی در مجموع بیش از ۶۵ هزار و ۸۴۷ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.
قاسمی زمینه فعالیت دوباره این واحد‌ها را اغلب در بخش‌های کانی‌های غیرفلزی و صنایع غذایی و همچنین صنایع فلزی عنوان کرد و گفت: از این واحد‌های فعال شده ۷ واحد در بندرعباس و ۹ واحد دیگر در شهرستان‌ها مستقر هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان داشت: سال گذشته نیز ۴۴ واحد در استان به چرخه تولید بازگشتند که بیشتر در حوزه کانی غیر فلزی، شیمیایی، غذایی و فلزی بودند.
وی یادآور شد: تامین نقدینگی، خارج شدن از تملک بانک‌ها، تعیین سرمایه گذار جدید، تغییر ساختار واحد تولیدی و مشارکت واحد‌های صنعتی بزرگ در راه اندازی واحد‌های کوچک، از جمله اقدامات اجرا شده برای بازگشت این واحد‌های صنعتی به چرخه تولید بوده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده