تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۳
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۲۵۳۹۹
سرویس خبر : اجتماعی

مهدی تارتار: امیدوارم ذوب‌آهن را به جایگاه خوب گذشته بازگردانیم

‌می‌متالز - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم با سختی و تلاش زیاد تیم فوتبال ذوب‌آهن را به جایگاه خوب گذشته بازگردانیم.

به گزارش می‌متالز، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مراسم معارفه خود گفت: خیلی خوشحالم که به باشگاه بزرگ و پرافتخار ذوب‌آهن قدم گذاشتم و باعث افتخار من است که در اصفهان حضور دارم و به حضور در ذوب‌آهن افتخار می‌کنم.

وی با بیان اینکه در فصل پیش رو کار سختی داریم، افزود:، اما تمام شرایط برای موفقیت ذوب‌آهن در این باشگاه فراهم است. برای جذب تک تک بازیکنان بررسی‌های زیادی انجام دادیم، چون برای جذب بازیکن وسواس زیادی دارم و بازیکنانی که جذب کردیم از نظر فنی و اخلاقی مورد تایید هستند.

مهدی تارتار ادامه داد: امیدوارم با کسب نتایج مطلوب جواب اعتماد باشگاه را بدهیم، چون این بازیکنان هستند که باید در زمین نتایج را رقم بزنند. از تمام بازیکنانم می‌خواهم با تمام وجود در خدمت باشگاه باشند و زندگی حرفه‌ای را دنبال کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان تاکید کرد: در گذشته نام ذوب‌آهن لرزه بر تن رقبا می‌انداخته، اما در یکی، دو سال اخیر این تیم افت کرده و امیدوارم با سختی و تلاش زیاد ذوب‌آهن را به جایگاه خوب گذشته بازگردانیم.

منبع: پایگاه خبری – تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده