تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۴۴۶
کد خبر: ۲۲۵۴۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

فعالیت‌های شما باعث امیدآفرینی در جامعه گردید/ این نگاه انقلابی است و ما از شما تشکر می‌کنیم

‌می‌متالز - مهندس معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مهندس معروفخانی ضمن ارائه گزارش از عملکرد شرکت گفت: اولویت بنده در فولاد هرمزگان توسعه و افزایش ظرفیت تولید و همچنین توجه ویژه به بحث کیفیت محصول می‌باشد. ما در کنار مباحث تخصصی تلاش می کنیم که دغدغه‌های کارکنان را رفع کنیم و کرامت انسانی را حفظ کنیم.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در‌ فولاد‌ هرمزگان در خصوص طرح‌های توسعه گفت: جلساتی با مسوولین منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس نمایندگان مجلس و مقامات استان در مورد تامین زمین و برق مورد نیاز طرح‌های توسعه این شرکت برگزار شده است که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد و ما بتوانیم این طرح‌ها را شروع کنیم.

مهندس عطا الله معروفخانی با اشاره به لزوم تسریع در رفع نیاز‌های فولاد هرمزگان در طرح‌های توسعه تاکید کرد: منافع ایجاد طرح‌های توسعه متوجه استان و کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت و تحقق شعار‌های رئیس جمهور محترم مبنی بر توسعه و افزایش تولید و اشتغالزایی و ارزآوری برای کشور، فولاد هرمزگان در این راستا پیش قدم است تا به این امر سرعت ببخشد و با یاری خداوند و همکاری مسوولین بتوانیم طرح‌های توسعه را در فولاد هرمزگان انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بازیابی اعتماد مردم و اعتماد آفرینی در جامعه گفت: جامعه ما نیاز به یک حرکت جهادی و انقلابی دارد و ما همه تکلیف داریم و در حوزه صنعت و تولید باید تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهیم.

مهندس معروفخانی از فولاد هرمزگان‌ به عنوان پیشرو در‌ مسوولیت‌های اجتماعی نام برد و خاطرنشان کرد: ما در فولاد هرمزگان در حوزه‌های مختلف درمان و پزشکی، اجتماعی و فرهنگی و ورزشی مشارکت بسیار خوبی را در استان داریم و اخیرا نیز در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ۵۰۰ هزار ماسک را در جهت حفظ سلامتی عزاداران محترم بین هیات‌های مذهبی استان توزیع کردیم.

سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شرکت فولاد هرمزگان گفت: ما به مدیران انقلابی و تصمیم‌های انقلابی نیاز داریم و جامعه ما به دنبال این نوع نگاه و افراد است. این نوع فعالیت‌ها مخصوص بچه‌های ارزشی است که برای ما تکلیف است.

سردار سالاری تاکید کرد: فعالیت‌های شما باعث امیدآفرینی در جامعه گردید و ما تشکر می‌کنیم از جنابعالی به خاطر اینکه نگاه شما یک نگاه انقلابی است و بایستی این نکته را خدمت شما عرض کنم که فعالیت‌های صورت گرفته در همه زمینه‌ها در شرکت فولاد هرمزگان قابل تقدیر است.

سردار سالاری خاطرنشان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری رضایتمندی و اعتماد آفرینی باید دنبال شود و این فرمایشات به عنوان حجت شرعی بر ما واجب است که تبعیت کنیم و فعالیت‌های خود را بر این اساس برنامه ریزی نماییم.

عناوین برگزیده