تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۴
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۲۵۷۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در ۵ ماهه امسال؛

فروش کگل ۱۷۸ درصد رشد کرد/ تولید بیش از ۱۰ میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن و گندله در شرکت گل‌گهر

‌می‌متالز - گزارش عملکرد ماهانه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با نماد کگل برای دوره منتهی به ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش این شرکت در ۵ ماهه اول امسال با رشد ۱۷۸ درصدی همراه شده و توانسته است در مجموع بیش از ۱۰ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن و گندله تولید کند.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مرداد ماه امسال برابر با ۲۱،۳۸۱،۷۹۸میلیون ریال بوده است که از این میزان سهم فروش گندله بیشتر از بقیه محصولات تولیدی گلگهر بوده و از فروش ۴۲۳هزارو۲۶۱تن گندله رقم ۱۴،۹۸۱،۳۳۷میلیون ریال حاصل شده است. همچنین در مرداد ماه درآمدی از صادرات برای این شرکت به ثبت نرسیده است.

با نگاهی بر عملکرد میزان فروش شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ۴ ماهه اول امسال می‌بینیم که رقم حاصل از فروش این شرکت برابر با ۱۷۳،۲۸۴،۸۶۳میلیون ریال بوده است که از این میزان سهم بازار داخلی به میزان ۱۷۱،۲۹۵،۷۶۰میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۱،۹۸۹،۱۰۳میلیون ریال بوده است.

در مجموع می‌توان گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از ابتدای سال مالی تا انتهای مرداد ماه امسال فروشی بالغ بر ۱۹۴،۶۶۶،۶۶۱میلیون ریال داشته که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته که عدد ۶۹،۹۱۷،۳۰۰میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۱۷۸درصدی فروش همراه گشته است.

گفتنی است شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ۵ ماهه اول امسال توانسته است محصولات زیر را تولید کند:

گندله ریز دانه:۴۷ هزار و ۳۶۹ تن

کنسانتره سنگ آهن: ۶ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۲۷۲تن

گندله: ۴ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۶۳۹ تن

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده