تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۲۰
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۲۲۵۸۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۳ سیگنال برای اتریوم ۴۵۰۰ دلاری

‌می‌متالز - در حالی که اتریوم در ورود به محدوده ۴۰۰۰ دلاری ناکام مانده است، اما اندیکاتور‌های مختلف سیگنال صعود اثر به کانال ۴۵۰۰ دلاری را می‌دهند.

به گزرش می‌متالز، بعد از ثبت چند کندل سبز در نمودار ۳۰ دقیقه‌ای، قیمت اتریوم در روز جمعه به مرز ۴۰۰۰ دلار رسید. در واقع بزرگترین آلت‌کوین بازار در مقایسه با هفته گذشته، عملکرد بهتری از خود و حتی بیت‌کوین نشان داده است.

این ارز دیجیتال که در یک هفته گذشته رشدی ۱۷ درصدی را ثبت کرده بود در لحظه نوشتن این گزارش با افتی ۲٫۵ درصدی در یک روز در محدوده ۳۸۳۰ دلاری در حال معامله است.

با این حال این پرسش به وجود آمده که آیا اتریوم قادر خواهد بود در آینده نزدیک که مجددا کانال ۴۰۰۰ دلاری را بشکند و سقف جدیدی را به ثبت برساند؟

سیگنال‌های موجود

پیش از هر چیزی حضور منتوم خرید برای ایجاد یک روند صعودی یک سیگنال حیاتی است. نکته جالب اینجاست که حجم خرید و فروش اتریوم در حال حاضر رشدی چشمگیر را به ثبت رسانده است. این شاخص در حقیقت نسبت حجم خرید به حجم فروش را نشان می‌دهد. این شاخص که معمولا زیر سطح ۱٫۲ واحدی نوسان می‌کند حالا به ۱٫۶ رسیده که نشان از قدرت خریداران دارد.

سیگنال بعدی شدت روند نزولی اتریوم است. نمودار واگرایی DAA قیمت اتریوم نشان می‌دهد که این شاخص کاهش یافته و به سطوح ماه می‌رسیده است. این اندیکاتور رابطه میان قیمت آلت‌کوین و تعداد آدرس‌های روزانه‌ای که با آن تعامل دارند را نشان می‌دهد.

دفعه قبلی که شاخص شدت روند نزولی تا این حد کاهش یافته بود اتریوم روند صعودی خود از ۲۸۰۰ تا ۴۳۰۰ دلار را به ثبت رساند. حالا تحلیلگران انتظار دارند که یک روند صعودی دیگر به وقوع بپیوندد.

سیگنال دیگری که روند صعودی اتریوم را تایید می‌کند، شاخص عقب‌نشینی قیمت است. این شاخص که نشان‌دهنده نوسانات منفی اتریوم است هم در حال نزول است.

با توجه به این شاخص‌ها می‌توان نتیجه گرفت که به زودی اتریوم مرز ۴۰۰۰ دلاری را شکسته و به سمت سطح ۴۵۰۰ دلاری در روز‌های آینده حرکت می‌کند.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده