تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۲۲۵۸۷۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

نسخه جدید هاوال H۶ در قالب کراس‌اوور کوپه وارد بازار شد

‌می‌متالز - هاوال H۶ از ابتدای حضور در بازار یک کراس‌اوور کوپه محسوب می‌شد و پس از اصلاحات سال ۲۰۱۸ تمایل بیش‌تری به‌کوپه بودن پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، هاوال H۶ از ابتدای حضور در بازار یک کراس‌اوور کوپه محسوب می‌شد و پس از اصلاحات سال ۲۰۱۸ تمایل بیش‌تری به‌کوپه بودن پیدا کرد. نسل جدید این خودرو که هم‌اکنون آماده عرضه به‌بازار روسیه است، بیش از همیشه کوپه به‌نظر می‌رسد.

نسخه جدید هاوال H۶ در قالب کراس‌اوور کوپه وارد بازار شد

نسخه جدید این خودرو اکنون H۶S نام گرفته است که پسوند S در نام این خودرو به‌ویژگی‌های اسپرت آن اشاره دارد. همانند تمام کراس‌اوور‌های کوپه، سقف هاوال H۶S در قسمت انتهایی با شیب زیادی همراه بوده است و فاصله بین دو محور ۲۷۸۳ میلی‌متری نیز این خودرو را به‌گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده خانواده‌ها تبدیل می‌کند. همچنین نسخه هیبریدی این خودرو در دسترس خواهد بود که از ترکیب یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی به‌همراه دو موتور الکتریکی بهره می‌برد و مجموع توان و گشتاور آن به ۲۴۳ اسب‌بخار و ۵۳۰ نیوتون‌متر گشتاور می‌رسد.

نسخه جدید هاوال H۶ در قالب کراس‌اوور کوپه وارد بازار شد

هاوال H۶S در دو تیپ دیفرانسیل‌جلو و دو دیفرانسیل قابل سفارش است و تیپ بنزینی هاوال H۶S با قیمتی معادل ۱۳۸ هزار و ۹۰۰ یوآن و تیپ هیبرید آن با رقم ۱۱۵ هزار و ۹۰۰ یوآن به‌فروش خواهند رسید.

منبع: دنیای خودرو (اخبار خودرو)

عناوین برگزیده