تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۲۲۵۹۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازیگران جدید بازار رمزارز‌ها را بشناسید/ هالیوودی‌ها به دنبال بیت کوین هستند

‌می‌متالز - ویترسپون بازیگر جایزه برنده اسکار تنها سلبریتی‌ای نیست که وارد دنیای ارز‌های دیجیتال شده است. مایک تایسون، بوکسور مشهور نیز حمایت خود را از دارایی‌های دیجیتال اعلام کرده بود. فیفتی‌سنت، خواننده مشهور دنیای هیپ‌هاپ نیز در سال ۲۰۱۸ از دارایی‌های بیت‌کوین خود رونمایی کرده بود.

به گزارش می‌متالز، این روز‌ها ستاره‌های سینما در حال اعلام ورودشان به جهان رمزارز‌ها هستند. رشد ارز‌های دیجیتال در سال‌های اخیر به قدری بوده که حتی افراد مشهور و ثروتمند هم نمی‌خواهند فرصت این سودآوری را از دست بدهند.

رمزارز‌ها در حال باز کردن راه خود به تمامی صنایع بزرگ دنیا هستند؛ بنابراین ورود این ارز‌ها به دنیای هالیوود نیز چندان شگفت‌انگیز نیست. این روز‌ها ستاره‌های سینما در حال اعلام ورودشان به جهان رمزارز‌ها هستند. رشد ارز‌های دیجیتال در سال‌های اخیر به قدری بوده که حتی افراد مشهور و ثروتمند هم نمی‌خواهند فرصت این سودآوری را از دست بدهند.


اخیرا ریز ویترسپون، بازیگر زن هالیوود در توئیتر اعلام کرد که وارد جهان رمزارز‌ها شده است. این بازیگر برنده دو جایزه اسکار و ۸ جایزه گلدن گلاب در توئیترش نوشت که اولین خریدش را که اتریوم بوده، انجام داده است.

این افشاگری ویترسپون موجب سیلی از اظهارنظر‌ها و تبریک‌های مردم در خصوص ورود او به جهان رمزار‌ها شد. بعد از این توئیت همچنین تعداد دنبال‌کنندگان این بازیگر زن هم به شدت افزایش پیدا کرد. در این میان لوگان پاول به او پیشنهاد داده که وارد دنیای NFT‌ها شود.

البته ویترسپون تنها سلبریتی‌ای نیست که وارد دنیای ارز‌های دیجیتال شده است. مایک تایسون، بوکسور مشهور نیز حمایت خود را از دارایی‌های دیجیتال اعلام کرده بود. فیفتی‌سنت، خواننده مشهور دنیای هیپ‌هاپ نیز در سال ۲۰۱۸ از دارایی‌های بیت‌کوین خود رونمایی کرده بود. او همچنین برای فروش آلبوم «جاه‌طلبی‌های وحشی» هم از بیت‌کوین استفاده کرد. سرمایه‌گذاری ۶۶۲ دلاری او روی بیت‌کوین در سال ۲۰۱۴، در سال ۲۰۱۸ حدود ۸ میلیون دلار می‌ارزید.

نام‌های مشهوری دیگری، چون بوستا ریمز نیز در جولای علاقه خود به حضور در بازار ارز‌های دیجیتال را ابراز کرده بود. ابراز علاقه‌ای که توجه افراد بزرگی، چون ایلان ماسک و مایکل سیلور را نیز برانگیخته بود.

چرا نام‌های بزرگ مهم هستند؟

اگر چه اغلب تحلیلگران معتقدند که بازار رمزارز‌ها برای رشد نیاز به اسامی بزرگ ندارد، اما خلاف این جمله ممکن است اتفاق بیافتد. در صورت حمایت نکردن افراد مشهور از ارز‌های دیجیتال، تمایل سرمایه‌گذاران به آن ممکن است کم شود. در دنیایی که اطلاعات در کسری از ثانیه جابجا می‌شود، گوش مردم به افراد مشهور است.

در ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارز‌ها روندی صعودی داشته و ارزش این بازار با رشدی دو درصدی به بیش از ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد دلار رسیده است.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

عناوین برگزیده