تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۷
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۲۲۶۰۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

راه اندازی یک واحد جدید تولید کپسول اکسیژن در خراسان رضوی

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از راه اندازی واحد جدید تولیدی کپسول اکسیژن در شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری‌های برتر و افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت تولید کپسول اکسیژن در مشهد خبر داد.

به گزارش می‌متالز، جواد خزاعی اظهارداشت: این واحد جدید تولیدی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است، روزانه بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ عدد کپسول اکسیژن ۵۰ لیتری تولید خواهد نمود.
وی با بیان اینکه تا کنون چهار واحد تولیدی کپسول اکسیژن در مشهد با ظرفیت تولید ۵۶ هزار لیتر اکسیژن طبی فعالیت می‌کردند، افزود: با راه اندازی این واحد جدید، ۲۵ درصد به ظرفیت تولید اکسیژن در مشهد افزوده شده است.
خزاعی تصریح کرد: واحد مذکور که در کمتر از ۲ هفته مجوز‌های مربوط به استاندارد و پروانه بهره برداری را دریافت نموده است به زودی با یکی از بیمارستان‌های مشهد قرارداد منعقد کرده و تامین کننده نیاز آن بیمارستان خواهد شد و با تحقق این مهم سایر واحد‌های تولیدی کپسول اکسیژن مشهد نیاز‌های مردم را برطرف خواهند کرد.
وی افزود: با توجه به شدت شیوع کرونا و افزایش نیاز بیماران و مراکز درمانی به کپسول اکسیژن، در هفته آینده واحد تولیدی کپسول اکسیژن جدید دیگری نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده