تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۲۶۲۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۵

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، کاشی پارس و توسعه معدنی و صنعتی صبانور در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، آ س پ و فرآوری زغالسنگ پرورده طبس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد هزار و ۳۱۲ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۳۸ هزارواحد در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۹۷ واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۷ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹ هزار و ۳۳۶ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۲۳۷ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، کاشی پارس و توسعه معدنی و صنعتی صبانور بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، موتوژن و کربن ایران اکسیر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۵ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ورقه به‌ارزش ۲۱ هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۲۱ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۲ هزار و ۷۶۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، آ س پ و فرآوری زغال سنگ پرورده طبس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های محصولات کاذی لطیف، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس و فرابورس ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده