تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۲۲۶۵۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس سازمان صمت گلستان:

تولید و عرضه سیمان ساماندهی می‌شود

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تولید و عرضه سیمان در بورس سبب ساماندهی بازار این کالا می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حسین طلوعیان بعدازظهر سه شنبه در جلسه کمیته پایش سیمان استان گلستان اظهارکرد: تولید و عرضه سیمان در بورس سبب ساماندهی بازار این کالا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: مشکلات تولید و عرضه سیمان که ناشی از قطع برق کارخانجات سیمان در ماه‌های اخیر بود باعث شد تا کمیته پایش سیمان در سطح ملی و استانی تشکیل شود.

وی افزود: عرضه سیمان تولیدی کارخانجات در بورس از تصمیماتی است که به منظور ساماندهی وضعیت عرضه سیمان در سطح ملی گرفته شده است.

طلوعیان بیان کرد: خوشبختانه کارخانه سیمان پیوند گلستان هم اکنون تمامی تولیدات خود را در بورس عرضه می‌کند و طی روز‌های گذشته روزانه بین دو هزار تا دو هزار و ۵۰۰ تن سیمان تولید و در بورس عرضه کرده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: مطابق تصمیم کمیته پایش سیمان کشور، همه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی سیمان بر باید کد بورسی گرفته و خرید سیمان خود را از طریق بورس تامین کنند.

به گفته طلوعیان، یکی از مشکلات حوزه سیمان، سیمان ورودی به استان و قیمت عرضه آن بود که با هماهنگی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مقاصد تخلیه سیمان رصد شده و با نظارت بهتر تلاش خواهد شد از گران‌فروشی این کالا جلوگیری شود.

منبع: تحلیل بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده