تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۵۵
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۲۶۸۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

مجلس کاهش قیمت سیمان و آهن را دنبال می‌کند

‌می‌متالز - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی مصرانه موضوع کاهش قیمت سیمان و مصالح ساختمانی از جمله آهن و میلگرد را دنبال می‌کند.

به گزارش می‌متالز، عباس مقتدایی در گفت‌وگویی با بیان این مطلب اظهار داشت: این اصرار ما، با برگزاری جلسات متعددی با وزرای جدید درحال پیگیری است، مخصوصا نایب رییس مجلس، به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی این موضوع را با جدیت دنبال می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: مجلس نمی‌پذیرد قیمت‌هایی که در چند هفته گذشته به شدت و آسانسوری بالا رفته است، همچنان در همان حالت بماند و تلاش می‌کنیم قیمت‌هایی که با رکود دولت دوازدهم نوسان شدید پیدا کرد، در دولت جدید با تشکیل شورا‌های مربوطه مرتفع شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است سالیانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود، موضوع قیمت مصالح ساختمانی بسیار حائز اهمیت است. مجلس نیز جلسات و پیگیری از وزرای مربوطه را ادامه می‌دهد.

مقتدایی مطرح کرد: در حوزه کالا‌های اساسی مثل گوشت، مرغ، برنج و... نیز جلساتی با محوریت نایب رییس اول مجلس انجام شده و مشخص است دولت و وزرا عزم جدی برای حل مشکلات کشور دارند.

منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده