تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۲۳
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۲۶۸۶۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

دوج عرضه محصولات بنزینی را ادامه خواهد داد

‌می‌متالز - مدیرعامل دوج «تیم کونیسکیس» در مصاحبه‌ای با «ماسل کارز اند تراکس» گفته است که ماسل‌کار‌های بنزینی این شرکت و مدل‌های الکتریکی آینده آن مدتی در کنار هم زندگی خواهند کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل دوج «تیم کونیسکیس» در مصاحبه‌ای با «ماسل کارز اند تراکس» گفته است که ماسل‌کار‌های بنزینی این شرکت و مدل‌های الکتریکی آینده آن مدتی در کنار هم زندگی خواهند کرد.
وی همچنین درمورد چالش جذب خریداران سنتی به‌سمت مدل‌های الکتریکی نیز صحبت‌هایی کرده است. کونیسکیس دراین‌باره می‌گوید: «پلت‌فرم جدید و خودرو‌های جدید در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد؛ اما ما نگفتیم که خودرو‌های کنونی در سال ۲۰۲۴ می‌میرند. ممکن است کمی همپوشانی وجود داشته باشد؛ اما این هم‌زیستی برای سال‌های سال طول نخواهد کشید.» وی همچنین اشاره کرده که ممکن است این سال‌ها دوران پایانی خودرو‌های عضلانی بنزینی دوج باشد؛ اما خداحافظی با این مدل‌ها به‌یک‌باره درسال ۲۰۲۴ صورت نخواهد گرفت؛ بلکه فرآیند کنار گذشتن آن‌ها آرام‌ آرام انجام می‌شود و ممکن است مسیر مشابه وایپر را دنبال کنند. مدیرعامل دوج همچنین اظهار داشته است که متقاعد کردن خریداران خودرو‌های عضلانی به‌استفاده از الکتریکی‌ها یک چالش خواهد بود.

منبع: دنیای خودرو (اخبار خودرو)

عناوین برگزیده