تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۰
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۲۲۶۹۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عضو هیات مدیره بانک ملی خواستار توجه به مولفه چابک سازی شعب شد

‌می‌متالز - علی موسوی زاده عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از اداره کل سازمان و روش‌ها بر اهمیت برقراری تعامل دوسویه بین بخش‌های ستادی و صف تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، علی موسوی زاده در این بازدید که به همراه فرهاد معقول معاون برنامه ریزی و تحول بانک و دیگر مسوولان انجام شد؛ نقش اداره کل سازمان و روش‌ها را در ساختار بانک، اتخاذ برنامه‌ها و تدابیر مناسب برای تغییر و تحول در پیشبرد سیاست‌ها و اهداف بانک بسیار تاثیرگذار خواند و از همه همکاران این اداره کل خواست تا همگام با تغییرات نوین صنعت بانکداری و تحولات صورت گرفته در ارائه خدمات و کسب و کار بانک اهتمام ویژه‌ای برای کاهش هزینه‌ها داشته باشند.

وی اتخاذ رویکرد‌های سازمانی در زمینه متناسب سازی تشکیلات بانک و منطبق سازی و بهبود فرآیند‌های کاری با مقتضیات محیطی روز بانکداری را بسیار مهم ارزیابی کرد.

عضو هیات مدیره بانک در ادامه سخنان خود به ضرروت توسعه فرهنگ فرآیندی و بررسی و مطالعه الگو‌های نوین طراحی و امکان سنجی بهره برداری از این الگو‌ها در ساختار واحد‌های صف و ستاد اشاره کرد و گفت: باید رویکردی اتخاذ گردد تا با راهبری مطلوب موارد یاد شده زمینه نیل به مکانیزه سازی حداکثری فعالیت‌ها و کاهش فشار کاری بر منابع انسانی به عنوان ارزشمند‌ترین سرمایه بانک فراهم شود.

وی با اشاره به الزام بانک مطابق اسناد بالادستی در خصوص کاهش شعب، خواستار توجه به مولفه چابک سازی شعب شد و با توجه به اهمیت درآمدی غیر مشاع بر ضرورت متناسب سازی کارمزد و خدمات ارائه شده و افزایش بازدهی خدماتی نظیر صندوق‌های اجاره‌ای تاکید کرد.

در پایان سید علی حسینی پور رئیس اداره سازمان و روش‌ها به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این اداره کل پرداخت.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده