تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۲۷
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۲۲۶۹۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تفاهمنامه بانک تجارت و سازمان اتکا تمدید شد

‌می‌متالز - تمدید تفاهمنامه بانک تجارت و سازمان اتکا به امضای دولت‌آبادی و حشمتی‌پور مدیران عامل دومجموعه رسید.

به گزارش می‌متالز، در مراسمی به میزبانی سازمان اتکا و با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت، سردار حشمتی‌پور مدیرعامل سازمان اتکا، طبری مدیرعامل ایران کیش و آقابابایی مدیرعامل سیمرغ تجارت، سند تمدید تفاهمنامه همکاری مجموعه بانک تجارت و سازمان اتکا به امضای مدیران عامل دو طرف رسید.

مدیرعامل بانک تجارت در این مراسم با اشاره به همکاری دو مجموعه از سال گذشته تاکنون اظهار داشت: در این مدت تجربه تعامل سازنده موفق، سازگار با منافع بانک و سازمان اتکا به نحو مطلوب دنبال شد و امیدواریم با امضای تمدید تفاهمنامه همکاری، گام‌های بلندتری متناسب با جایگاه سازمان اتکا و ذینفعان و شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آن برداشته شود.

دولت‌آبادی با بیان اینکه بانک تجارت در کنار ارائه خدمات بانکداری سنتی جدیدترین سامانه‌های خدمت‌رسانی را از طریق شرکت‌های زیرمجموعه‌ی خود طراحی و آماده ارائه به سازمان اتکا کرده است افزود: همکاری مستمر بانک تجارت با فروشگاه‌های زنجیره‌ای تجربه‌ی ارزشمندی را برای ما به ارمغان آورده و همکاران من در بانک تجارت و شرکت‌های ایران کیش و سیمرغ تجارت آماده ارائه خدمات گوناگون و شخصی‌سازی شده ویژه سازمان اتکا در چارچوب مفاد تفاهمنامه هستند.

سردار حشمتی‌پور مدیرعامل سازمان اتکا نیز با ابراز رضایتمندی از همکاری بانک تجارت و این مجموعه در یکسال اخیر گفت: با توجه به تفاهم خوبی که بین دو مجموعه شکل گرفته و تجربه همکاری خوبی که پشت سرگذاشته‌ایم، امروز می‌تواند تبدیل به نقطه عطف توسعه بیشتر همکاری‌ها شود و البته در این میان معرفی و تبلیغ مناسب خدمات نوین بانک تجارت از اهمیت بسیار بالایی در جهت دستیابی به اهداف دوطرف برخوردار خواهد بود.

مدیرعامل سازمان اتکا با اشاره به زمینه‌های فعالیت و جمعیت تحت پوشش این سازمان گفت: تعامل موفق سازمان اتکا و بانک تجارت می‌تواند تبدیل به الگویی مناسب برای سایر حوزه‌ها شود و از این فرصت استفاده کرده و به مدیرعامل و مدیران ارشد بانک تجارت به سبب همکاران حرفه‌ای و توانمند شاغل در این مجموعه تبریک عرض کنم.

طبری مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش در بخشی از این جلسه به رونمایی و معرفی خدمات جدید این شرکت از جمله «کیف پول ایران کیش»، «پرداخت غیرتماسی» و «محصول آسان خرید» پرداخت.

آقابابایی مدیرعامل شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت نیز به تشریح خدمت «کیف پول آفلاین سیمرغ» و امکان ارائه آن به مشتریان و ذینفعان سازمان اتکا پرداخت.

شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در راهبری بازار و توسعه کسب و کار با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در روند همکاری بانک تجارت و سازمان اتکا تاکید کرد: در کنار ارائه خدمات نوین و تسهیل در فروش کالا از طریق فروشگاه‌های اتکا امکانات مختلفی همچون اعطای تسهیلات با توثیق سهام عدالت برای مشتریان و ذینفعان سازمان اتکا فراهم است.

آموزش مشاور مدیرعامل بانک تجارت نیز در بخشی از این مراسم به روند همکاری دو مجموعه در یکسال اخیر و اهداف پیش بینی شده در تفاهمنامه جدید پرداخت.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده