تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۴۹۴
کد خبر: ۲۲۷۰۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نتیجه مجمع سالانه "صبا" مشخص شد / زمان بندی تقسیم سود

می متالز - مجمع سالانه سرمایه گذاری صبا تامین برگزار و ضمن تصویب صورت های مالی ، مقرر شد ۱۹۳ تومان سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش می‌متالز، مجمع سالانه سرمایه گذاری صبا تامین ساعت ۱۰ امروز با حضور اکثریت سهامداران در محل مجموعه تلاش برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اردیبهشت ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۵۷۶۲ ریال سود محقق شده هر سهم ۱۹۳۰ ریال معادل ۳۳ درصد برای هر سهم توزیع و بخشی از ۶۷ درصد مابقی بصورت افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی به شرکت بازمی گردد.

براین اساس، سهامداران حقیقی از ۲۱ مهر به بعد با مراجعه حضوری به کلیه شعب بانک پارسیان با ارائه کارت ملی و اعلام کد بورسی می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

سود سهام صندوق‌های سرمایه گذاری، سبدگردان‌ها و سهامداران حقوقی هم با واریز به حساب بانکی از ۲۱ مهر و با تکمیل و ارسال مدارک در سربرگ شرکت با امضای صاحبان امضای مجاز و مهر شرکت به همراه آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز واریز می‌شود؛ بنابراین گزارش، سرمایه گذاری صبا تامین با سرمایه ۴.۵ هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات فرابورس حضور دارد و سرمایه گذاری تامین اجتماعی مالکیت ۸۶.۴ درصدی سهام آن در اختیار دارد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده