تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۰
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۲۲۷۰۷۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

خرید و فروش سیمان در کهگیلویه و بویراحمد مشروط به دریافت کد بورسی شد

‌می‌متالز - معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت صمت، خرید و فروش سیمان خارج از بورس ممنوع شده است، از این رو تولید کنندگان و مصرف کنندگان سیمان در استان باید نسبت به ثبت نام در سامانه بورس کالا و دریافت کد معاملاتی اقدام کنند.

به گزارش می‌متالز، دارا فرامرزی روز شنبه افزود: واحد‌های تولیدکننده سیمانی باید محصول تولیدی خود را فقط از طریق بورس کالا فروخته و همه مصرف کنندگان نیز باید سیمان مورد نیاز خود را از همین روش خرید کنند.

وی اظهار داشت: واحد‌های تولیدی که از سیمان به عنوان مواد اولیه استفاده می‌کنند با توجه به ظرفیت پروانه و سیمان مورد نیاز با اخذ معرفی نامه از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بورس کالا ثبت نام و کد بورسی دریافت کند.

فرامرزی بیان کرد: خریداران مجاز پروژه‌های عمرانی نیز با دریافت معرفی نامه از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و انبوه سازان با اخذ معرفی نامه از اداره کل مسکن و شهرسازی استان، برای تهیه سیمان از بورس کالا کد بورسی دریافت کنند.

وی عنوان کرد: عاملان فروش سیمان، شرکت‌های تعاونی مصالح فروشان، اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پروانه مجاز ساختمانی نیز لازم است در بورس کالا ثبت نام و نسبت به خرید از بورس کالا اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کهگیلویه و بویراحمد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده