تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۲۷۰۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خبر داد:

ثبت بیش از سه هزار و یکصد گزارش مردمی در ۱۲۴ کرمانشاه از ابتدای سال جاری

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اعلام کرد: سه هزار و یکصد و هفده مورد گزارش مردمی مربوط به تخلف صنفی و غیرصنفی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

به گزارش می‌متالز، محسن دارابی با بیان مطالب فوق افزود: ۲ هزار و ۶۷۸ مورد از گزارش‌های مردمی به صورت تلفنی، ۳۴ مورد حضوری و ۲۷۶ مورد نیز به صورت کتبی ثبت و توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت که از در این خصوص تعداد ۵۳۰ پرونده تخلف تشکیل و برای پی گیری و صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان داشت: ثبت انواع شکایات در خصوص میوه، خبازی، محصولات لبنی، اقلام تنظیم بازار، رب گوجه فرنگی، و پارکینگ، نمایندگی‌های خودرو و کابینت سازان بیشترین سهم را در بخش شکایات کالا و خدمات به خود اختصاص داده است.

دارابی سامانه ۱۲۴ را برای دریافت و رسیدگی به شکایت ها، انتقاد و پیشنهاد‌های مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده