تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۴۳
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۲۲۷۱۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۳۵ نماد به بازار اول و دوم فرابورس منتقل می‌شوند

‌می‌متالز - فرابورس ایران فهرست طبقه بندی ۱۹ شرکت‌های انتقالی از بازار دوم به اول و بر عکس را به همراه ۱۶ شرکت دارای مهلت احراز شرایط بازار اول اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیرت نظارت بر ناشران فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس مصوب ۲۵ فروردین سال ۸۸ و اصلاحیه‌های بعدی، طبقه بندی شرکت‌های پذیرفته شده در بازار‌های اول و دوم این بورس طبق مواد ۷ مکرر و ۷ مکرر یک آن دستورالعمل صورت گرفت.

بر این اساس به شرکت‌های پذیرفته شده در بازار اول فرابورس که فاقد یک یا تعدادی از شروط هستند، حداکثر تا تاریخ طبقه بندی بعدی مهلت داده می‌شود تا شرایط ابقا در بازار اول فرابورس را بدست آورند. در صورت عدم احراز این شرایط در تاریخ طبقه‌بندی بعدی، شرکت‌های مذکور به بازار دوم فرابورس منتقل خواهند شد.

با توجه به اتمام مهلت اعطا شده به شرکت‌هایی که در بررسی‌های سال ۹۹ فاقد یک یا تعدادی از شروط ذکر شده در بازار اول بوده و در بررسی‌های سال جاری نیز نتوانسته اند شرایط مذکور را احراز کنند، نماد این شرکت‌ها از بازار اول به دوم فرابورس منتقل می‌شود. زمان انتقال نماد شرکت‌های ذکر شده از بازار دوم به اول فرابورس و بالعکس متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده