تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۵۷
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۲۳۱۸۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته قرمز بورس چقدر شد؟

‌می‌متالز - درپی کاهش قیمت نماد‌های موجود در سبد سهام عدالت، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی به ۹ میلیون و چهارصد هزار تومان و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و دویست هزار تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، امروز (۲۱ مهر ۱۴۰۰)، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با کاهش ۱۲۴ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۴۴۴ هزار تومان رسید.

سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت حدود ۱۱.۴ میلیون تومان خواهد شد.

شاخص کل بازار بورس نیز با ۳۸ هزار واحد کاهش در ارتفاع ۱.۴۱۸.۷۲۱ و شاخص هم وزن در ارتفاع ۴۰۱.۵۷۴ واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس ۴۸۰۰ میلیارد تومان بود که درنهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم ۵۷۰۰ هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بورس از سوی نماد‌های فارس، فملی، فولاد، شستا و کگل صورت گرفت و در بازار فرابورس نیز زاگرس، آریا، صبا، شگویا و ذوب تاثیرگذارترین نماد‌ها بودند.
اغلب نماد‌های موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.
بیشترین تقاضا نیز برای خرید نماد‌های کمند، پارند، سپاس، فردا و خنصیر ثبت شد و بیشترین عرضه برای فروش سهام‌های وسرضوی، کاربن، کدما، همای و کالا رخ داد.


ارزش امروز سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی خود را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته قرمز بورس چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته قرمز بورس چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته قرمز بورس چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۲۱ مهر ۱۴۰۰

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۲۱ مهر ۱۴۰۰) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام با کاهش ۱۶۷ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان رسید که با احتساب افزایش سرمایه ها، این رقم به حدود ۱۲.۷ میلیون تومان می‌رسد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده