تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۵۳
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۳۶۸۰۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با پیگیری‌های رسانه‌ای صورت گرفت؛

مشکلات عرضه بورسی سیمان روی میز وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد

‌می‌متالز - معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان کرمان گفت: به منظور حل مسائل و مشکلاتی که افراد حقیقی و حقوقی برای خرید سیمان کمتر از میزان درج شده در بورس توسط کارگزاری‌ها دارند، مکاتباتی را از طریق وزارت صمت انجام داده‌ایم.

به گزارش می‌متالز، اواخر مهر ماه امسال، این پایگاه خبری گزارشی را در خصوص وضعیت خرید سیمان از طریق بورس و گلایه‌های رئیس اتحادیه ابزار و مصالح ساختمانی سیرجان با عنوان «دست کوتاه خرده فروشان سیمان از عرضه بورسی/ کارگزاری‌ها طرفدار خریداران کلان هستند» منتشر کرد.

محسن یزدانپناه در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکل این صنف جهت خرید کمتر از میزان درج شده در بورس گفت: به منظور حل مسائل و مشکلاتی که افراد حقیقی و حقوقی برای خرید سیمان کمتر از میزان درج شده در بورس توسط کارگزاری‌ها دارند، مکاتباتی را از طریق وزارت صمت انجام داده ایم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان کرمان با اشاره به اینکه این مساله در حیطه وزارت صمت نیست، ابراز کرد:، اما ما از طریق وزارت خانه منعکس کرده ایم که اگر این امکان وجود دارد از طریق وزارت اقتصاد و امور دارایی و بورس پیگیری کنیم تا مشکل افرادی که می‌خواهند سقف کمتری از میزانی که در بورس تعیین شده، خریداری کنند، برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: روند اجرای این کار به دلیل آنکه چند معاون در وزارت صمت در حال جابه جایی هستند ممکن است طولانی شود.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

عناوین برگزیده