تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۸
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۲۳۶۸۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سیمان خزر در مهرماه باکاهش درآمد ۳۴ درصدی روبه‌رو بود؛

روند صعودی درآمد "سخزر" پس از ۲ ماه متوقف شد

‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمدی که سیمان خزر در مهرماه کسب کرده متعلق به «سیمان تیپ ۲ پاکتی» بوده که نسبت به ماه گذشته ۳۲ درصد اُفت درآمد را به دنبال داشت.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان خزر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده دوره یک‌ماهه خود را برابر با ۴۳۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز درآمد‌های ثبت شده خود را که در بازار داخلی به فروش رسیده را برابر با ۳،۰۸۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

روند صعودی درآمد

درآمد‌های عملیاتی "سخزر" تا مهرماه ۱۴۰۰

روند صعودی درآمد

بر اساس این گزارش، درآمدزایی این شرکت نسبت به ماه گذشته خود حاکی از آن بوده که کاهش ۳۴درصدی باید در دفاتر فروش به ثبت برسد ضمن آنکه از سوی دیگر، مقایسه سالانه آمار‌های مهرماه خبر از افزایش ۶۱ درصد درآمد‌ها می‌دهد.

برپایه این گزارش، مقایسه سالانه میزان درآمدی این سیمان‌ساز طی دوره «ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه۱۴۰۰» نیز خبر از رشد ۱۲۷درصد می‌دهد.

بیشترین میزان درآمدی که سیمان خزر در مهرماه از فروش سبدکالایی خود بدست آورده است، متعلق به «سیمان تیپ ۲ پاکتی» با ۳۰۳ میلیارد ریال درآمدزایی بوده که نسبت به فروش ماه گذشته، ۳۲ درصد اُفت داشته است؛ در رتبه دوم فروش سبدکالایی این شرکت، «سیمان تیپ ۲ فله‌ای» با ۱۳۱ میلیارد ریال قرار گرفته است.

گران‌ترین محصول ارائه‌شده طی این دوره یک‌ماهه مربوط به سیمان تیپ ۲ پاکتی با ۴۹۰ هزار تومان در ازای هر تن بوده که نسبت به سال گذشته ۶۹ درصد افزایش نرخ را تجربه کرده است.

مقدار فروش محصولات سیمان خزر در مهرماه

بر پایه این گزارش، فروش سیمان خزر در مهرماه ۱۴۰۰ به مقدار ۹۸،۱۸۳ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد کاهش ماهانه را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش نزدیک به ۸ درصدی را به ثبت رسانده، همچنین بیشترین مقدار فروش در مهرماه را محصول «سیمان تیپ ۲ پاکتی» با ۶۱،۷۹۹ تن به خود اختصاص داده است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده