تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۸
بازدید: ۴۰۹
کد خبر: ۲۳۶۹۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارگران هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودند

‌می‌متالز - فعال کارگری استان مرکزی گفت: کارگران در هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودند، اما جای بسی تاسف است که عده‌ای تهمت زدند و گفتند به اسم عدالت‌خواهی به دنبال باج‌خواهی هستند.

به گزارش می‌متالز، سیدناصر میرناصری فعال کارگری و نماد مقاومت هپکو در خصوص اکران خصوصی مستند نان‌گزیده‌ها در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مساله هپکو یک مساله ملی است که تنها اختصاص به شهر اراک و استان مرکزی ندارد.

وی تصریح کرد: کارگران هپکو با جان و دل ثابت کردند که اگر فریاد مبارزه با فساد سر دادند و اگر زندان رفتند تنها و تنها به خاطر زنده ماندن هپکو بود، ما در هپکو به دنبال مبارزه با فساد بودیم، اما جای بسی تاسف است که عده‌ای به ما تهمت زدند و گفتند به اسم عدالت‌خواهی به دنبال باج‌خواهی هستید.

فعال کارگری استان مرکزی با بیان اینکه به واسطه مقاومت کارگران در برابر فساد و رانت و غارت بیت‌المال هپکو زنده ماند، افزود: هپکو زنده ماند، اما هپکو، زمانی «هپکو» می‌شود که ما دیگر در استان افرادی را در کنار سطل‌های زباله نبینیم، هپکو زمانی هپکو می‌شود که ۳ هزار پرسنل این شرکت به خانه خود بازگردند و تولید به ۲ هزار دستگاه برسد.

میرناصری اظهار کرد: هپکو برای زنده ماندن به حمایت همه‌جانبه مسوولان نیاز دارد، کارگران پول نمی‌خواهند بلکه تنها خواسته کارگران کار است و سفارش و تولید.

وی ضمن قدردانی از مطالبه‌گری کارگران، روحانیت، دانشگاهیان، بسیج، انجمن اسلامی و رسانه‌ها که بازی هپکو را عوض کردند و اجازه ندادند این بازی به نفع سودجویان و داعشیان صنعت تمام شود، خاطرنشان کرد: هدف فیلم نان‌گزیده‌ها احیای صنعت بود و نشان داد با مطالبه‌گیری می‌توان مشکلات را برطرف و وضعیت را بهبود بخشید.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده