تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۱
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۲۳۶۹۴۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نمایشگاه "معدن و صنایع معدنی" در زنجان برگزار می‌شود

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه معدن، صنایع معدنی در هفته آینده خبر داد و گفت: انتظار ما این است که شرکت‌های زنجانی مشارکت بیشتری در نمایشگاه‌ها داشته باشند.

به گزارش می‌متالز، رضا قندیلی در زنجان، اظهار داشت: حدود دو سالی بود که برگزاری نمایشگاه‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده بود، ولی خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم و همینطور افزایش واکسیناسیون عمومی امکان برگزاری نمایشگاه‌ها فراهم شده است.

وی افزود: خوشبختانه در مدت اخیر سه نمایشگاه خوب در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار شده و هفته آینده هم قرار است نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآورده‌های مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راهسازی از ۹ تا ۱۲ آذر در این محل برگزار شود. از آنجایی که استان زنجان یک استان معدنی محسوب می‌شود انتظار ما این است که معدنکاران بیشتری در این نمایشگاه حضور یابند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان ادامه داد: هرچقدر برگزاری نمایشگاه‌ها در استان بیشتر شود و حضور زنجانی‌ها پررنگ‌تر باشد همانقدر اقتصاد استان تقویت و پویا می‌شود. تعجب ما از این است که از اقصی نقاط کشور برای حضور در نمایشگاه معدن اعلام آمادگی کرده‌اند، ولی معدنکاران معروف استان زنجان تمایلی بابت حضور در نمایشگاه نشان نداده‌اند.

قندیلی تاکید کرد: خوشبختانه استاندار جدید زنجان هم علاقه زیادی به دایر شدن نمایشگاه‌ها دارند و بابت مجوز‌های لازم از دانشگاه علوم پزشکی حمایت ۱۰۰ درصدی داشته‌اند. تقاضای ما از استاندار زنجان این است که مقدمات حضور فعال زنجانی‌ها را در نمایشگاه‌های مختلف فراهم کند.

وی در پایان با بیان اینکه نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان "ویترین اقتصادی" استان است، گفت: معدنکاران زنجانی در نمایشگاه‌های استان‌ها و حتی کشور‌های دیگر حاضر می‌شوند، ولی علاقه‌ای به حضور در نمایشگاه‌های استان زنجان ندارند. انتظار ما از مسوولان استانی این است که این موضوع را به‌جد پیگیری کنند چرا که وقتی معدنکاران از سرمایه این استان استفاده می‌کنند بنابراین باید منبع خیر و برکت برای همین استان باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده