تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۱
بازدید: ۳۵۵
کد خبر: ۲۴۳۶۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کاهش ۵ درصدی میانگین نرخ‌های فروش این سیمانی؛

سیمان شاهرود و رشد ۲۰ درصدی مجموع درآمد‌ها از بورس‌کالا

‌می‌متالز - مجموع درآمدزایی این شرکت به نسبت هفته گذشته با رشد ۲۰ درصدی همراه شد و با افزوده شدن ۲ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان به سبد درآمدی این شرکت، حساب سیمان شاهرود از فروش محصولات خود ۱۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

به گزارش می‌متالز، سیمان شاهرود در هفته منتهی به ۱۷ دی‌ماه در بورس‌کالا روند نزولی ۳ هفته‌ای خود را شکست و در این هفته با یک روند صعودی امید را به اردوی سهامداران این شرکت بازگرداند.

مجموع درآمدزایی این شرکت به نسبت هفته گذشته با رشد ۲۰ درصدی همراه شد و با افزوده شدن ۲ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان به سبد درآمدی این شرکت، حساب سیمان شاهرود از فروش محصولات خود ۱۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

سیمان شاهرود و رشد ۲۰ درصدی مجموع درآمد‌ها از بورس‌کالا
محصول «سیمان تیپ ۲» سیمان شاهرود حجم عرضه ۳۵ هزار تنی را به رینگ نقره‌ای آورد و در این هفته مشتریان با استقبال ۲۹ هزار و ۳۹۰ تنی برای خرید این کالا حاضر شدند و این شرکت به مشتریان نه نه گفت اما؛ ۵ هزار و ۶۱۰ تن از انوانع سیمان تیپ ۲ را به کارخانه بازگرداند.

میزان درآمدزایی این شرکت سیمان از معاملات ثبت شده برابر ۱۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان بود البته مقایسه میانگین نرخ‌های معامله شده این شرکت نسبت به هفته گذشته نیز کاهش ۵ درصدی سیمان تیپ ۲ را مشاهده می‌کنیم.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده